۱۱ پاسخ

من سریع حواسش پرت می‌کنم و واقعا جواب میده
مثلا تو ماشین نشستم شیر میدم ی جور عجیب گاز می‌گیره بشدت درد میاد تو همون ثانیه های اول میگم نگاه کن وای چقدر هاپو پیشی سریع بلند میشه میشینه نگاه میکنه 🤣 یا تو خونه باشم. پسرم عاشق مورچه هست. خونمون هم مورچه نداریم ولی وقتی گاز می‌گیره میگم وای مورچه مورچه. ولم میکنه میشنه دنبال مورچه می‌گرده.

منو گاز نمگیره نمیزنه ولی دایش کوچیکه هر از گاهی برای بازی گازش میگیره .
بهترین کاری که بایدبکنی اینکه هیچ واکنشی نشون ندی چون فک میکنه که بازی خوشش میاد هی تکرار میکنه

میگم مامان نازه ...میخنده و بدتر میکنه😐😐😐

جیغ میزنم میخنده 🤒😅

من دستشو میگره محکم و جدی میگم نکن ولی فایده نداره 😂

کن که شیرخودمو نمیدم از این ی مورد راحت شدم
ولی موقع دخترم ک گاز میگرفت سریع قلقلکش میدادم ول میکرد‌جوجومو😆

میگم نه مامانو نمیزنیم ناز میکنیم بعد نازش میکنم میگم اینجوری

میگم نه نه
کار بدیه
مامان نازه نازم کن
ناز میکنه🤣

اخم میکنم اصلا نمیخندم

میگم مامان نازه و زود حواسشون پرت میکنم
بگم نکن یا عکس العمل نشون بدم بیشتر انجام میده

هیچی فقز میگم مامان نازه دردم میاد اینکار درس نیسا

سوال های مرتبط

مامان پارمیس🩷🌱 مامان پارمیس🩷🌱 ۱ سالگی