۱۶ پاسخ

آره بدجور چنگ میزنه

عصبی بشه چنگ میندازه دخملی

گاز کتک مو میکشه میگم مامان رادوین جون شمام بعداز تزریق واکسن یکسالگی بچتون کم خواب شده بچه من اصلا نمیخوابه چرت نیم‌ساعته هر ۷ ۸ ساعت یه بار ناله میکنه چشاش قرمز میشه ولی نمیخوابه

اره دقیقا

تا دلت بخواد😅

برا ما چک میزنه دیگه چند روزه میزنه فرار میکنه🤣🤣

اروم گاز میگیره
میزنتم میگه ده ده

آره.....

اره بعضی وقتا

بله هم گاز میگیرن هم چنگ میزنن ولی من خودم هرچقدر میخندم بدتر میکنه باید جدی باهاش برخورد کنم تا کارشو تکرار نکنه چون دیدم بچه هایی که عادت به زدن دارن خیلی فاجعه میشه تو ۵-۶سالگی دیگه از سرشون نمیفته

بله گاز میگیره افتضاح

من ک سینم گاز میگیزه اتیش میگیرم🥲

.............

نه.

خیلی.

گاز نه
ولي عصبي بشه اره چنگ ميزنه

سوال های مرتبط

مامان آقا هاکان مامان آقا هاکان ۲ سالگی