۱۲ پاسخ

من اینجوری دوسندارم
خیلی لاغره مشخصه سینه و باسن نداره

اونی ک میخاد لاغر بشه نمیشه اونی ک میخاد چاق بشه اونم نمیشه اخهههه چرررررراااا؟؟؟؟

متاسفانه من هستم ولی راضی نیستم🤣🤣دوس دارم ۸۰کیلو چاق چله باشم عاشقشم

این منم ولی متنفر رررررم از لاغری کاش دو برابر الآنم بودم

خیلی استخونیه

ی چند وقت نبودی

منم اره اما با سینه و باشن متعادل نه فلت

خیلی دیگه استخونیه

وی خیلی لاغره من ایجوری بدم میاد

من اینجوری نیستم ولی اندامم خیلی خوبه و خودم دوست دارم انداممو

این منم و از خودم متنفرم

والا من همینم و راضی نیستم ۵۵ کیلو هستم دلم میخواد بشم ۶۵
وقتی ۶۵ هستم رو فرمم

سوال های مرتبط