من اینجوری دوسندارم
خیلی لاغره مشخصه سینه و باسن نداره
اونی ک میخاد لاغر بشه نمیشه اونی ک میخاد چاق بشه اونم نمیشه اخهههه چرررررراااا؟؟؟؟
متاسفانه من هستم ولی راضی نیستم🤣🤣دوس دارم ۸۰کیلو چاق چله باشم عاشقشم
این منم ولی متنفر رررررم از لاغری کاش دو برابر الآنم بودم
خیلی استخونیه
ی چند وقت نبودی
منم اره اما با سینه و باشن متعادل نه فلت
خیلی دیگه استخونیه
وی خیلی لاغره من ایجوری بدم میاد
من اینجوری نیستم ولی اندامم خیلی خوبه و خودم دوست دارم انداممو
این منم و از خودم متنفرم
والا من همینم و راضی نیستم ۵۵ کیلو هستم دلم میخواد بشم ۶۵
وقتی ۶۵ هستم رو فرمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.