ب بچهای دوماهتون سایز چند میبستید پوشاک

۶ پاسخ

من یک میبستم
پاهاش لاغر بود
هنوز نرفتم رو ۳
فعلا ۲ میبندم

من ۳ میبندم

سه...

من ۱ زیاد بستم اولش پاهاش لاغر بود تا ۲ ماهگی ۲ ماهگی به بعد ۲ بستم زود کوچیک شد ۳ بستم بستگی هنوز به خود بچه داره

من سه میندم

سایز۳

سوال های مرتبط

مامان علیسام مامان علیسام ۸ ماهگی
مامان تی تی 🌸 مامان تی تی 🌸 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی
مامان سامیار.مهرسام🩵 مامان سامیار.مهرسام🩵 ۱۱ ماهگی