من برا رستا الان هنوز 4میبندم
چقدر تفاوت!!! ماشاالله بچه هاتون همه تپلن
دخترم تا ۴+ بیشتر استفاده ش نشد. بعدشم از پوشک گرفتمش.
من دارم ۴بزرگ مارک مای بی بی استفاده میکنم یکی دوهفته دیگ 5میبندم
من تازه ۴ هانیز میبندم
الان دارم ۴شورتی میبندم چون تا ۱۶ کبلوعه
دختر من ۸۴۰۰ کیلوعه الکی بزرگ نباید بست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.