خانوما سایز چهار تا کی میبستید

۵ پاسخ

من برا رستا الان هنوز 4میبندم

چقدر تفاوت!!! ماشاالله بچه هاتون همه تپلن
دخترم تا ۴+ بیشتر استفاده ش نشد. بعدشم از پوشک گرفتمش.

من دارم ۴بزرگ مارک مای بی بی استفاده میکنم یکی دوهفته دیگ 5میبندم

من تازه ۴ هانیز میبندم

الان دارم ۴شورتی میبندم چون تا ۱۶ کبلوعه
دختر من ۸۴۰۰ کیلوعه الکی بزرگ نباید بست

سوال های مرتبط