من از اخرای ۴ ماهگی چهارمیبندم .
از زمانی که وزنش برسه به 8.9 کیلو
الان 6.5 کیلو شده سایز 3 بستم دو دیگه خیلی تنگ شده بود براش
من هنوز ۳ میبندم چون ۴ معمولا برای بالای ۹ کیلو استفاده میشه. بچه های من ۷و نیم کیلو هستن
ی هفتس
من سه میبندم
من دوسه روزه دارم ۴میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.