۶ پاسخ

من از اخرای ۴ ماهگی چهارمیبندم .

از زمانی که وزنش برسه به 8.9 کیلو ‌
الان 6.5 کیلو شده سایز 3 بستم دو دیگه خیلی تنگ شده بود براش

من هنوز ۳ میبندم چون ۴ معمولا برای بالای ۹ کیلو استفاده میشه. بچه های من ۷و نیم کیلو هستن

ی هفتس

من سه میبندم

من دوسه روزه دارم ۴میبندم

سوال های مرتبط

مامان 💖تیارا خانوم💖 مامان 💖تیارا خانوم💖 ۹ ماهگی