۷ پاسخ

من الان پسرم ۷-۷/۵ کیلوئه تازه میبندم خیلی زار میزنه دوس دارم ۳ ببندم ولی خب همینو چند بسته خریده شوهرم😕

من از ۸ماهگیش تا الان دارم 4میبندم

فک کنم تا هفت الی هشت ماهگی بستگی به وزنشون داره

من پسرم ۱۰ کیلوعه چهار میبندم به نظرم بعد از این تایمم بچه ها میوفتن به دندون کمتر وزن میگیرن
بستگی به وزن بچه هم داره

من سه بسته چهار مصرف کردم،دو بسته چهارپلاس الان پنج میبندم(پوشک مای بی بی)
اون موقع وزن بچم بین ۶.۵ تا ۷.۵ بود که بستم

حداقل تا یک‌سالگی بنظرم

تاآخرشش همم مونده ب وزن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۱۰ ماهگی