۳ پاسخ

من انجام دادم فردا هم میخوام برم ترمیم مشکلی نداره

من که به ماهگی رفتم الآنم می‌خوام برم ترمیم

فکر‌میکنم‌ نمیتونی
چون من میخواستم شید لب بزنم گفتن بعد شیردهی

سوال های مرتبط

مامان آینور مامان آینور ۱۰ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۶ ماهگی