۴ پاسخ

طبیعیه اخه کوچولوان دیگه

بخاطر اینه که فکشون ضعیفه پسر من از وقتی به دنیا اومد تا همین چند وقت پیش فکش میلرزید موقع شیر خوردن الان دیگ اوکی شده

بچه منم اونجور میشد چقد میترسیدم

طبیعی هست
منم می‌لرزید فکر میکردم سردشه
به مادر شوهرم گفتم گفت باباش همینجوری بوده
بعد فرداش تو گهواره دیدم یکی همین مشکلو نوشته همه نوشته بودن طبیعیه

سوال های مرتبط