۱۰ پاسخ

من شده بیام خودم از تو حیاط برات پیازا رو بیارم راحتتره برام تا غذای بدون پیاز بگم😀😀
مگه بدون پیاز میشه خواهر

الویه

تخم مرغ وسیب زمینی ابپز😅

مرغ زعفرانی هم میشه😋

ماست عریزم ماست باید بخوری نون پنیر غذا بدون پیاز نمیدونم 😂

نیمرو ..آبدوغ خیار...برنج کته با سیب زمینی و گوجه

وایی مال منم🤣🤦🏻‍♀️همش یا زورم میاد بردارم یا یادم میره🫤💔😂عاشق پیاز هم هستم ولی تنبلم

ماکارانی

چرا هیچکس نظری نمیده🤣فک کنم غذای بدون پیاز نیست

🤣حالا من ۳ روزه میخوام خونه جارو بزنم تنبلیم میشه

سوال های مرتبط

مامان '𝑎𝑙𝑖 مامان '𝑎𝑙𝑖 ۳ سالگی
مامان ema khanoooom مامان ema khanoooom ۳ سالگی