۷ پاسخ

بهترينش پودر فرامكس
پودري پيمونه داره با اب قاطي ميكني ميخوره
طعم بلوبري
يه كم گرونه ولي عاليه ديگه

من شربت آیروفیکس میدم خوبه.
ازمایش ندادم هنوز ببینم تو چه حدیه چون دکتر گفت شش ماه باید بخوره، ولی از علائمش میفهمم خیییلی اثرگذار بوده

من شربت فروگلوبین دادم و لیپیفر

شربت اهن ویل کید هم خوشمزه هیت هم خوبه

اینو دادم دکتر نوشت خیلی عالی بوپ

تصویر

من ایروفیکس دادم خوب بود خدایی قیمتش نسبت به بقیه اهن ها بیشتره ولی شربت خوبیه

لیپوزفر آبی فقط آبی باشه

عالیهههههه منم پسرم فقر اهن شدید داشت
دکتر داد
چون دوماه اومد بالا ک الان قط کرد دکتر گفت نمیخاد
تو هر غذایییت عدس بریز برا بچت
اگه توانشو داری و بچت میخوره گوشت چرخکرده بگیر کوبیده درس کن
کلااا اهنش خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان 🍒🍒🍒🍒🍒🍒 مامان 🍒🍒🍒🍒🍒🍒 ۳ سالگی