۴ پاسخ

غذای محبوب ما جنوبیاست

ما دو تا پیازشو داریم .میگوشو نمیتونیم بخریم درست کنیم😂

پیاز داغ فراوان میگیری ادویه زردچوبه فلفل قرمز هر ادویه دوست داری پودر سیر یا حبه سیر رنده شده ادویه کاری حتما میزنی بعد میگوها هم میریزی داخلش خوب تفت میدی زیاد میگو تفت نده سفت میشه رب گوجه هم به دلخواه هست میتونی بزنی میتونی نزنی بعضی ها سیب زمینی نگینی هم میزنن من نمیزنم

مث دوپیازه آلو هست فقط جا گوشت میگو هست

سوال های مرتبط