بعد از انومالی چند هفتگی دیگع باید سونو رفت؟ ۷ماهکی ۹ ماهگی واجبه؟

۲ پاسخ

ازمایش قند۲۴هفته

سونو۳۲هفته

سوال های مرتبط

مامان فاطیما واهورا مامان فاطیما واهورا ۲ سالگی
مامان دونیم‌وجبی🫀🫶 مامان دونیم‌وجبی🫀🫶 ۲ سالگی