پسرکم عاشق چرخیدن با روروئک شه

تصویر
۷ پاسخ

منم این مدل گرفتم پاهاش هنوز نمیرسن ب زمین . فک کنم یکی دوماه دگ برسه

ای جانم من از ۶_۷ ماهگی گذاشتم
اما میگن خوب نيست الان فقط مواقع ضروری میزارمش

چند ماهگی میزارن تو رو رو ئک

پسر منم همین 😍🥰

عزیزم خدا حفظش کنه
روروئک پسر منم همینه ولی طوسی رنگه، باطریاشو برداشتم که صداش درنیاد

در روز چقدر میذاریدش؟

ای جااان پسرمنم عاشقشه باباش میگه ماشین پسرم😂😂 ب تازگی یاد گرفته میره عقب ..هتوز یاد نگرفته با روروئک بیاد جلو

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۱ سالگی
مامان رادوینمممم💙🥹 مامان رادوینمممم💙🥹 ۱ سالگی