منم این مدل گرفتم پاهاش هنوز نمیرسن ب زمین . فک کنم یکی دوماه دگ برسه
ای جانم من از ۶_۷ ماهگی گذاشتم
اما میگن خوب نيست الان فقط مواقع ضروری میزارمش
چند ماهگی میزارن تو رو رو ئک
پسر منم همین 😍🥰
عزیزم خدا حفظش کنه
روروئک پسر منم همینه ولی طوسی رنگه، باطریاشو برداشتم که صداش درنیاد
در روز چقدر میذاریدش؟
ای جااان پسرمنم عاشقشه باباش میگه ماشین پسرم😂😂 ب تازگی یاد گرفته میره عقب ..هتوز یاد نگرفته با روروئک بیاد جلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.