۹ پاسخ

ماشاالله هر دو عالی هستن

اره خوبه پسرمن یکماهگی۲۲۰۰بود۱۸ماهگی۱۱بودوکماهگی کم بوداماخب ۱ماهگیش رونموداراومده بود

خوبه عالیه

خوبه ماشالا

خوبه دخترمن ۹کیلویه

وزن هر دوتاشون ماشاالله عالیه

آره عزیزم عالی

ماشالله پسرت وزنش عالیه
چندکیلو بدنیا اومد؟

دختر من ۱۸ ماهگی ۱۱۸۰۰ بود گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۱ سالگی