انقد سختی کشیدی بری طبیعی هم؟؟؟
برو سزارین عزیزم
اصلا ای وی افیا خطرناکه طبیعی
هر چی ک دکترت میگ گوش کن دور و اطرافت کدومشون متخصص زنان زایمانن ؟خودشون میدونن چی برات مهمه که میگن به حرف کسی گوش نده اون تحصیل کردس نه ما نه دور وریات
ربطی به ای وی اف بودن نداره عزیزم
اگ شرایطتون اوکی باشه بله میشه چرا نشه 🥰
گلم باید ببینی دکترت چی میگه سرخود و حرفای بقیه گوش ندههه❌❌❌❌🙁🙁🙁🙁
منم نظرم زایمان طبیعیه اول سزارین گفتم ولی الان میگم طبیعی بهتره
بله میتونی عزیزم پزشکت باید تشخیص بده
مگر زده سرت خواهر اقدر خرج کردی اقدر ظلم کشیدی
برو پول بده یا خیال راحت بچه ات دنیا بیار
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.