۶ پاسخ

من قبل زایمانم زیاد بود بعد زایمان این مدلی شدم ارثیه اشو داریم عمه هام اینجوری بودن

منم همینطور بعد زایمان اینطوری شدم

منم دقیقا همینجورم برای تنبلی تخمدان چی خوبه

تنبلی تخمدان من رفتم دکتر سنو نوشت هنو انجام ندادم گفت شاید کیست داشته باشی

تنبلی تخمدان

منم همینم رفتم دکتر سونوگرافی کرد گفت تنبلی تخمدان دارم

سوال های مرتبط