۷ پاسخ

من از 3,4 ماهگی درد داشتم
چون سزارینی بودم 37 هفته و 3 روز رفتم برا زایمان
اگه زایمان اولته استراحت کن قرص استامینوفن میتونی بخوری دردت آروم بشه
اب گرم بذار

من از ۴ ماهگی درد میکنه

آره اون درد دهانه رحم ک داره باز میشه تا ۴ سانت فقط درد واژن داری بعد میپیچه تو شکم و کمر تو کلاسا بارداری ب ما اینجور گفتن نمدونم درسته یا ن

من همش داشتم

اره احتمالش هست دهانه رحم داره باز میشه

من معاینه شدم بعد اون آنقدر درد میکنه

اره..

سوال های مرتبط