من از 3,4 ماهگی درد داشتم
چون سزارینی بودم 37 هفته و 3 روز رفتم برا زایمان
اگه زایمان اولته استراحت کن قرص استامینوفن میتونی بخوری دردت آروم بشه
اب گرم بذار
من از ۴ ماهگی درد میکنه
آره اون درد دهانه رحم ک داره باز میشه تا ۴ سانت فقط درد واژن داری بعد میپیچه تو شکم و کمر تو کلاسا بارداری ب ما اینجور گفتن نمدونم درسته یا ن
من همش داشتم
اره احتمالش هست دهانه رحم داره باز میشه
من معاینه شدم بعد اون آنقدر درد میکنه
اره..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.