سلام مامانا چ شربتی برا اسهال خوبه

۶ پاسخ

ممنون عزیزم

همون پودر یا ساشه کیدی لاکت زینک با کپسول یوموگی بریزی رو ماست آب رو آتیشه

دختر من که بیمارستان بستری بود کپسول یوموگی رو باز میکردن با خیلی کم آب قاطی میکردن میدادن بهش

اینم واسه کوچولو ها

تصویر

پودر کیدی لاکت بگیر
من دوتا به هاکان دادم سریع جمعش میکنه

لوپرامید برای خودتون

سوال های مرتبط

مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی
مامان وروجک مامان وروجک ۲ سالگی
مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی
مامان سیدشاهان یاشار مامان سیدشاهان یاشار ۳ سالگی