۵ پاسخ

باید بری پیش دکتر تحت نظر باشی من الان دوباره آزمایش میدم رنجش نرمال شده دیگه گفت ۳ ماه بعد آزمایش بده حتی تو شرایط جنگی هم با دکترم آنلاین نوبت میگرفتم

من آخرین بار ک رفتم گفت ۶هفته دیگ ازمایش بده گمونم هر ۶هفته باشه

من هر ماه چک میکنم

هر ماه

هر ۴تا۶ هفته چک بشه

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری