۶ پاسخ

من از قبل کم کاری تیروئید داشتم الان ماهی یبار حتما باید چک کنم

عزیزم هر یک ماه یکبار باید تکرار بشه چون دوراز جون ممکنه بچه توی شکم خفه بشه منم تیروئید دارم

هر ماه بعد کم کم دوماه یبار اخرای بارداری س ماه

هر ۴ هفته باید ازمایش بدی حتی اگر ازمایشت خوب باشه‌ چون یه موقع توی یک ماهی یکم بره بالا بخاطر هورمونها
متوجه بشی دوز دارو رو کم و زیاد کنه دکتر

من توی بارداری کم کاری تیروئید گرفتم. دکتر غدد بهم گفت هر ۱ ماه یه بار ازمایش بده

فک کنم یکبار بار اول که آزمایش میدی برای بارداری فقط

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری