۲ پاسخ

بنظر من با اب قاطی کن ک‌فرنیتم رقیق بشع راحت بتونه بخورع چون هنو اولشع غلیظ‌خوب‌نیس نمیتونه.ممکنه یبوست هم بشه.بعدن ک یکم ب غذا عادت کرد پودرشو بریز

وقتی از دما افتاد خنک شد مقداری پودر شیر خشک بریز عزیزم

سوال های مرتبط