شرایط هر دو طرف چیزایین که اون یکی اصلا قبول نمیکنه مثلا آمریکا میخواد ایران اسرائیل رو به رسمیت بشناسه که صد سال ایران قبول نمیکنه آمریکا میخواد ایران تنگه رو باز میکنه که اینم بعیده که ایران قبول کنه
بقیه شرط ها هم همه همینطورین که طرفین زیر بار نمیرن این مذاکره رو هم گذاشتن برای بستن دهن مردمشون و اینکه یکم تنفس کنن تا دوباره بزن بزن رو شروع کنن
دوتا شرط ایران داره واسه مذاکره یکی پولای بلوکه شده برگردونه آمریکا یکی هم به لبنان حمله نکنه که دارن اینو انجام میدن آخرش به نتیجه نمیرسن و دوباره جنگ و خونریزی
نمیدونیم والا هرچی هست خدا بخیر بگذرونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.