۲۲ پاسخ

🥺❤️‍🩹❤️‍🩹

سلام نی نی من هم ایشالا به امید خدا آذر به دنیا میاد.میگم من هنوز نرفتم دکتر برای سونو و ساک بارداری و.. گذاشتم هفته دیگه که ۷ هفته پر بشه تو رفتی؟

منم گهواره زده 22 اذر 🥹

سلام دختری خوبی به سلامتی
واسه کجای رشتی خانوم 😍

منم انشالله آذر به دنیا میاد

منم گهواره زده آذر
خودمم آذر ماهی ام

من گفتم 🙂ولی منتظرم برای تشکیل قلب

منم جوجه کوچولوم آذر ب دنیا میاد ب امید خدا😍🥹🐣♥️
البته میخوام هفته اینده که میشم 8هفته برم سنو قلب 🥹🫀🫂

منم ب امیدخدااگر خوب پیش بره اذرب دنیامیاد

منم ب امیدخدااگر خوب پیش بره اذرب دنیامیاد

منم به امیدخدا اگه همه چی خوب پیش بره اذرماه زایمان میکنم🥹💕

سلام نی نی منم متولدآذرهست🥰

منم اگه برم سونو قلب و همه چی اوکی باشه 13 اذر🥲

گهواره برای من وزده۳آذر ولی هنوز ازدکترم نپرسیدم

منم هستم به امید خدا همه چی خوب پیش بره😍

ماله منم گهواره زده ۲۳ آذر😍

منم آذرماه ب امید خدا
من دلم لک زده برای روزی ک برم برا سونو قلب🥹

منم آذر ب امید خدا

منم هستم اگه تاریخ گهواره درست باشه

من
ان شالله اگر همه چی خوب پیش بره🥲

منم اگه به امید خدا حامله باشم آذر ب دنیا میاد🥺🥹

🥲🥲🙈البته هنوز نرفتم سونو برای تشکیل قلب خیلی نگرانم میترسم

سوال های مرتبط

مامان جانا خانوم مامان جانا خانوم هفته بیست‌وهشتم بارداری