🥺❤️🩹❤️🩹
سلام نی نی من هم ایشالا به امید خدا آذر به دنیا میاد.میگم من هنوز نرفتم دکتر برای سونو و ساک بارداری و.. گذاشتم هفته دیگه که ۷ هفته پر بشه تو رفتی؟
منم گهواره زده 22 اذر 🥹
سلام دختری خوبی به سلامتی
واسه کجای رشتی خانوم 😍
منم انشالله آذر به دنیا میاد
منم گهواره زده آذر
خودمم آذر ماهی ام
من گفتم 🙂ولی منتظرم برای تشکیل قلب
منم جوجه کوچولوم آذر ب دنیا میاد ب امید خدا😍🥹🐣♥️
البته میخوام هفته اینده که میشم 8هفته برم سنو قلب 🥹🫀🫂
منم ب امیدخدااگر خوب پیش بره اذرب دنیامیاد
منم ب امیدخدااگر خوب پیش بره اذرب دنیامیاد
منم به امیدخدا اگه همه چی خوب پیش بره اذرماه زایمان میکنم🥹💕
سلام نی نی منم متولدآذرهست🥰
منم اگه برم سونو قلب و همه چی اوکی باشه 13 اذر🥲
گهواره برای من وزده۳آذر ولی هنوز ازدکترم نپرسیدم
منم هستم به امید خدا همه چی خوب پیش بره😍
ماله منم گهواره زده ۲۳ آذر😍
منم آذرماه ب امید خدا
من دلم لک زده برای روزی ک برم برا سونو قلب🥹
منم آذر ب امید خدا
منم هستم اگه تاریخ گهواره درست باشه
من
ان شالله اگر همه چی خوب پیش بره🥲
منم اگه به امید خدا حامله باشم آذر ب دنیا میاد🥺🥹
🥲🥲🙈البته هنوز نرفتم سونو برای تشکیل قلب خیلی نگرانم میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.