۵ پاسخ

کاملا طبیعیه
چون هنوز بچه کوچیکه و رحم بیشتر داخل واژنه
کم کم میاد بالاتر

منم همین طور چرا اینقدر پایین هست؟

اره عزیزم طبیعیه

اره طبیعیه بچه خودش کم کم میاد بالا

منم همینم روی استخون پهلو احساس میکنم😐

سوال های مرتبط