۵ پاسخ

لطفا طرز تهیه میگین

به به گویلوم ایسته دی قیییز😍😂

من عروس ترکام و فامیلهای همسرم از این مدل آشها خیلی درست میکنن وقتی عکس آشو دیدم توی ذهنم گفتم فکر کنم ترک هستن و اومدم دیدم اهل تبریز هستین
نوشه جونتون باشه و میدونم طعمش خوشمزست دلم خواست😋

قاتغلی آش دی

نوش جان

سوال های مرتبط

مامان رادوین👶🏻🫀 مامان رادوین👶🏻🫀 ۲ سالگی