۵ پاسخ

تا قبل از شش ماهگی ۱۰بعداز شش ماهگی ۸

8 تا
الان خب کم پیدا میشه از هر داروخانه ای دوتا میگیرم

منم پسرم شیرخشکی هست، ماه قبل بهم ده دادن،، ولی این ماه میگن چهارتا بیشتر سهمیه ندارن،، اگه بیشتر بخایی ازاد حساب میشه
آخه چهار شیر تو یه ماه برا بچه کافی هست اصلا با عقل جور میاد

ده تا

۸ تا عزیزم‌

سوال های مرتبط

مامان جهان مامان جهان ۸ ماهگی
مامان جوجووو:))) مامان جوجووو:))) ۱۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۵ ماهگی