۶ پاسخ

خوب خوبه آخه😅 یکوچولو هورمون T4 بالا هست ولی چون TSH خوبه اصلا چیز مهمی نیس.

خیلی کم بالاس تا زمانی tsh بالا نباشه مشکلی نیست

باید زیر ۲.۵ باشه ک هستش دیگ بنده خدا دکتر چیکار کنه🤣

نرماله خب چرا دارو بده😐

تا اونجایی که من میدونم شما کم کاری تیروئید نداریم و پرکاری دارین شاید بخاطر همینه که بهتون ندادن چون کم کاری برای جنین مضر هست

خب نرماله دیگ😐

سوال های مرتبط