خوب خوبه آخه😅 یکوچولو هورمون T4 بالا هست ولی چون TSH خوبه اصلا چیز مهمی نیس.
خیلی کم بالاس تا زمانی tsh بالا نباشه مشکلی نیست
باید زیر ۲.۵ باشه ک هستش دیگ بنده خدا دکتر چیکار کنه🤣
نرماله خب چرا دارو بده😐
تا اونجایی که من میدونم شما کم کاری تیروئید نداریم و پرکاری دارین شاید بخاطر همینه که بهتون ندادن چون کم کاری برای جنین مضر هست
خب نرماله دیگ😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.