۸ پاسخ

برو پیش دکتر غدد سر خود دارو نخور

من لب مرز بودم، نصف قرص لووتیروکسین میخورم، بنظر حتما با دکتر خودتون و یا دکتر غدد مشورت کنید

منم لووتیروکسین پنجاه میخورم

لوتیروکسین باید بخوری بایدبری پیش متخصص غدد

من تیروئیدم رو ۴ هست لووتیریکسین ۱۰۰ میخورم ۱۰ ساله

منم تیرویید کم‌کار دارم دکترم قرص لووتیروکسین ۱۰۰ داده بهم صبح ها ناشتا میخورم
ولی حتما یه دکتر غدد برو یا برو بهداشت یا بیمارستان دکتر بگو که تیرویید داری

لووتیروکسین میخورم ۵۰ میل و خارجی فقط
نه حتما بزار دکترت بیاد یا ویزیت انلاین
یا برو ی دکتر دیگ
تیرویید شوخی بردار نیست

تیروئید عزیزم TSHمیشه و من خودمم کم کاری دارم قرص لووتیروکسین میخورم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد