بله شیرخودم .درکل س چهارشب طول کشید ک شبا عادت کنه روزا م یکی دوروز بغلم میومد ولی شیرنمیخاس.مداد کشیدهبودم فقط میومد نگاش میکرد میگف اوف شده .
منم شیر خودمو میخوره و بشدت وابسته هست و میخوام دوسالش که تموم شد قطع کنم
خیلی وابسته بود اصلا تدریجی نمیشد .یهویی قط کردم ی ماهه .
بله من سه چهار روزه گرفتم
البته تدریجی شروع کردم
از۲۱۰تااوردم۱۵۰تا وقط کردم
دخترم کلا وابستگی نداشت
در طول روز هم یکبار۲۱۰تا شیرپاستوریزه پرچرب ماجان میدم
و سایر لبنیات و پروتئین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.