بنام خداباحالت کوزتی اونقدرمیسابم تمیزبشه
شوخی کردم زودبه زودکه تمیزبشه جرم نمیگیره که نیازی به تمیزکننده باشه
پودر صابون و گاز پاک رافونه
چربی زدای سیف
چربی زدا میزنم بعد ۵ دقیقه با بخارشور میسابم
نو نو میشه
یه چربی زدا تازه خریدم خیلی عالیه همه چربی ها از بین رفت تورنادو
گاز پاک کن استونیش عااالیه
سیف
استونیش
چربی زدایی
سیف نارنجی بزنی چربی خودش سر میخوره میاد پایین نیازه به سابیدن هم نداره
لوله باز کن صاف
منم از صبح دارم آشپزخونه میسابم 🫠من با سیف جوش شیرین و آستونیش کلا همه جای آسپزخونه رو میسابم
چربی زدا میزنم و میزارم تو ماشین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.