بنظرتون زایمان طبیعی یا سزارین🫠🫠

۱۴ پاسخ

من سزارین بودم و خیلی راضی بودم فقط تا دو روز موقع حرکت کردن درد داشتم. از روز سوم خودم همه کارامو کردم.

بخدا هرکی ی چیزی میگه جوری ک تجربه ثابت کرده میگن طبیعی خوبع
خودمم فعلن سزارین ام دوس دارم بچم بچرخه🥲

اگه لگنت مناسبه و مشکلی نداری طبیعی
من بچه اولم طبیعی بود اینم انشالله طبیعی

صد در صد سزارین خیلی راضی بودممممم☺

طبیعی بودم دردش برام قابل تحمل بود اونقدر وحشتناک نبود خوب بود ولی بعدش بخیه ها اذیت میکنن و هنوز نمیدونم جاشون مثل قبل میشه یا نه

برای همیشه سزارین

تاابد سزارین

منکه هنوز عقیدم سز هست

طبیعی

برای هرکسی متفاوته
من دو درده شدم و برای دردای طبیعی ک کشیدم مرگو دیدم و میگم فقط سزارین

سزارین
خیلی راضی بودم

تا ابد سزارین

فعلا فکرم شده طبیعی

قطعا سزارین

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان آریانا مامان آریانا ۱۵ ماهگی