من سزارین بودم و خیلی راضی بودم فقط تا دو روز موقع حرکت کردن درد داشتم. از روز سوم خودم همه کارامو کردم.
بخدا هرکی ی چیزی میگه جوری ک تجربه ثابت کرده میگن طبیعی خوبع
خودمم فعلن سزارین ام دوس دارم بچم بچرخه🥲
اگه لگنت مناسبه و مشکلی نداری طبیعی
من بچه اولم طبیعی بود اینم انشالله طبیعی
صد در صد سزارین خیلی راضی بودممممم☺
طبیعی بودم دردش برام قابل تحمل بود اونقدر وحشتناک نبود خوب بود ولی بعدش بخیه ها اذیت میکنن و هنوز نمیدونم جاشون مثل قبل میشه یا نه
برای همیشه سزارین
تاابد سزارین
منکه هنوز عقیدم سز هست
طبیعی
برای هرکسی متفاوته
من دو درده شدم و برای دردای طبیعی ک کشیدم مرگو دیدم و میگم فقط سزارین
سزارین
خیلی راضی بودم
تا ابد سزارین
فعلا فکرم شده طبیعی
قطعا سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.