من اوایل دو هفته که گفتن سقط میشه قلب نداره ( قبلش هم دوتا سقط داشتم 🥲) بعدشم از هفته ده به مدت دو ماه خونریزی شدید و همراه با لخته به خاطر هماتوم. دیگه بعد ۲۰ هفته خوب بود
من،استراحت مطلق ، اوایل خونریزی و لک بینی ،سرکلاژ ،همچنان درازم، البته ،سابقه سقط تو سن بالا داشتم س بار ،خیلی ترسیده ام ،دکترم میترسونتم همش
من خیلی خوب و راحت بود
من فشار خیلی اذیتم کرد تا الان از ۵ ماه
من خیلییی
من من خیلیییییییی سخته خیلیییییی همه نوع درد رو تجربه کردم و دارم افسرده میشم
دعوا مریضی خونریزی گوش عزاداری
من خیلی سخت گذشت برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.