کیا دوران بارداری سختی داشتن

بارداری#بارداری#

۸ پاسخ

من اوایل دو هفته که گفتن سقط میشه قلب نداره ( قبلش هم دوتا سقط داشتم 🥲) بعدشم از هفته ده به مدت دو ماه خونریزی شدید و همراه با لخته به خاطر هماتوم. دیگه بعد ۲۰ هفته خوب بود

من،استراحت مطلق ، اوایل خونریزی و لک بینی ،سرکلاژ ،همچنان درازم، البته ،سابقه سقط تو سن بالا داشتم س بار ،خیلی ترسیده ام ،دکترم میترسونتم همش

من خیلی خوب و راحت بود

من فشار خیلی اذیتم کرد تا الان از ۵ ماه

من خیلییی

من من خیلیییییییی سخته خیلیییییی همه نوع درد رو تجربه کردم و دارم افسرده میشم

دعوا مریضی خونریزی گوش عزاداری

من خیلی سخت گذشت برام

سوال های مرتبط

مامان نفس😍 مامان نفس😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان الوین مامان الوین ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان حلماوامیر علی مامان حلماوامیر علی ۱۰ ماهگی