کجا رفتی؟!
ان شالله سلامت باشه
انجام دادی؟؟ چطور بود سونو؟؟ چقدر دادی،؟
انشااله همه چی نرماله عزیزم
انومالی پیش کی رفتی تو قم عزیزم؟! و دکترت کیه؟!
من پیش صدری زاده تو قم میرم ولی میخوام سزارین بشم فک کنم قم انجام نمیدن
برات صلوات فرستادم گلم
ایشالا سالمه فسقلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.