۲ پاسخ

اره گیگوز خیلی خوبه
من برای بچه اولم گیگوز دادم بعدش نان
چون میکن نان قوی تره و چاق میکنه

من یادمه دخترم زردی داشت دکترش گفت گیکوز بده

سوال های مرتبط

مامان محدثه و مهدیه مامان محدثه و مهدیه روزهای ابتدایی تولد
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی