۶ پاسخ

قبلا دادم

من 4یا 5روزیه که دارم کیدم

بله من میدم با تجویز پزشک

من میدم

اره میدم. من

خوبه چون زینک داره دو دوره بیشتر نباید بدی من ی دوره دادم

سوال های مرتبط

مامان جوجه محیا مامان جوجه محیا ۱۶ ماهگی
مامان عسلچه😘😘 مامان عسلچه😘😘 ۱ سالگی