امروز فقط ب پاش حوله سرد بزار.. ی دستمال خیس کن بزار جای واکسنش..
قطرشم سر ساعت ب موقع بده ک تب نکنه..
خوب میشه ان شاالله
پاهاشوقنداق مانند ببند زیاد تکون نخوره اروم میشه پاهاش تکون بخوره دردش میاد ببند براش
چون دوماه هنوز بدنشون ضعیفه درد بیشترمیکشن
طهارتش بگیر جای واکسن بمال با آب
یکمم قطره استا.. بریز جای واکسنش مالشش بده قنداقش کن حتما که پاهاش تکون نده دردش بیاد
دوبرابر وزنش هم بهش استا بده میخوابه
انشالله خوب میشه عزیزم نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.