۱۲ پاسخ

من اعتقادی ندارم و نمیگیرم

نمیدونم من که اعتقاد ندارم

مبارکه عزیزم
ون‌یکاد آیه قرآنی و برای دوری از چشم زخم اینا هست

آره منم از اینا گرفتم

چند گرفتی عزیزم

ای جانم چه خوشگله مبارکش باشه😍💙🧿

منم گرفتم براپسرم

اره خیلی خوبه
مبارکه
منم میخوام بگیرم

من وان یکاد طلا گرفتم آره خوبه برا پسرمم می‌بستم پیراهنش

من میخوام اینو بگیرم دخترونش
مبارکه عزیزم

تصویر

بله واسه دخترم نقره خریده بودم
این سنگین نیست؟؟

منم میزارم برای گهواره اش

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی