۳۳ پاسخ

واییی آره دیدمممش🥹خیلی کار خطرناکی کردنن چون برا خودشون امتیاز جمع بشه لعنتیا یه زایمان راحت آدمو میکشن این طفلی که وزن بچشم بالا بوده چنان تنفر دارم از این بیمارستان 😑😑😑

بعدم این همش ورمه احتمالا بعد یه روز بادش بخوابه

مامان بدبختششش چقدر درد کشیده

یاخدادیگه اونجای مامانش گاراج شدرفت😃

ماشاالله

پسر من ٤٢٠٠ دنيا اومد ولي سزارين بودم

آی من جا مامانش دردم اومد😅😅😅

برای من 4300 بود طبیعی کردم

آخ که این بیمارستان چقدر بده فکر کنم مادرشو مجبور کردن طبیعی بیاره

ماشاالله
ولی ریسگ بزرگی کردن
طفلی مادره

اره خبرشو دیدم
احساس میکنم مادره امکان اینکه نتونه بچه دار بشه هس
آخه ۵ کیلو
کدوم دکتر نفهمی با کدوم عقلش گرفته طبیعی کرده اگه مادره میمرد زیر دستش
میخواست چه غلطی بکنه

خدا حفظش کنه
من پسرم برا زردی بستری بود یه نوزاد آوردن ۵۲۰۰ کیلو بود طفلک از گشنگی شدید گریه میکرد اما دیابتش بالا بود نمیتونستن بهش شیر یا سِرُم بزنن
مامانشم سزارین شده بود یه بخش دیگه بستری بود
میگفتن چون مادر قندش زمان بارداری کنترل نکرده بچه اینطوری شده
دکتر با مامانش بحث میکرد

این کدوم دکتره؟؟

خودا من آرزومه بچم. به دنیا بیاد مث این باشه 😍

گروه فریمانی داری ببر منو

اميدوارم بچه پنجم ششم باشه نه اول دوم قشنگ جر خورده

طرفو رسمن پ.....ااااا رههه کردن😂😂😂😂

دارم ب مامانش فک میکنم یعنی بیچارہ چی ازش درست شدہ باشہ موقع زاییدن نی نیش 🥲آخہ من 3 کیلو رو وقتی میزاییدم دھنم سرویس شدہ

ماشاللّه بهشون
ولی چه وحشتناک حس‌میکنم طبیعی😑

اون غار شده دیگ
اگ جنگ شد میشه توش پناه برد 😆

ماشاالله به مادرش واقعا

ماشالله
من فریمانم خونش کجاست بریم عیادتش 🤦‍♀️😅

من بچم ۳.۵۰۰ بود جر خوردم کلی بخیه 🤣🤭

من دخترم ۴۱۰۰ بود مرگو با چشمام دیدم بنده خدا مادره

دختر من دو ما نیم داره میشه آنقدر بزرگ نیست🤣🤣🤣

منم بچه ام ۴۴۰۰به دنیااومد حسابی جر خوردم مردم وزنده شدم

بنده خدا مامانش🥲❤️‍🩹😂

واییییییییییی بچه‌من ۲ کیلو ۷۰۰ بوو گشادی واژنمو حس میکنم 😅‌ واسه اون از گشادی دیگه گذشته

اون ک.س دیگه .ک.س بشو نیس 😐😂😂

یاخداااا چجوری!!!!
اونوقت من چون دیابت داشتم دکترم دوهفته زودتر ختم بارداری داد ک وزنش نره بالا من اذیت بشم

دگ جررر خوردع

مامانش زندس😐😑

وای ندوووس بچه انقدی🥺
خدا حفظش کنه واس مامان بابا ش

سوال های مرتبط