ماشالا قدش از نمودارها بالاتره
وزنش به نسبت قد فکر کنم کمه... باید بیشتر از ۱۲ باشه
چون قدش ماشاالله بلنده بخاطر اون وزنش خوبه اگه وزنش زیاد باشه قدش بلن تر نمیشه خوبه خداحفظش کنه
قدش رو خوابیده گرفتین یا ایستاده؟؟
ماشاالله قدش عالیه
انشالله قدش عالیههه.وزنشم خوبع
دختر من ۱۱ کیلو وزن ۸۵ فگ کنم
قدش عالی وزنشم متوسط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.