۱۴ پاسخ

لیزر فقط

برو لیزر فقط راحتتتتتت

آره من راضیم واقعا ماهی یه بار میرم خوبه به نظرم به نسب قبل موهای بدنم کمتر شده

اوف خیلی درد داره.جوش و مو زیرپوستی هم میزنی.

حال داری بابا دیگه کی اپیلاسیون میکنه هم درد داره هم وقت میبره هم مو زیرپوستی درمیاد،خواهر ومادرم ۱۰سال کارشون اپیلاسیون با انواع روشا بود جونشون درومد اخر سر رفتن لیزر راحت شدن دیگه مو ندارن😄

درد داره من ک قبلا اپلاسیون میکردم الان دیگه دلشو ندارم درد بکشم و خیلی طول میکشه الان دیگه شیو میکنم
برو لیزر من نمیرم لیزر چون موهام نازکه

من یه مدت رفتم اپیلاسیون.بعدش خشته شدم رفتم لیزر خیلییی راحت شدم.الان فقط بیکینی میرم اپیلاسیون.چون موهام مقاوم بود نرفت با لیزر.ولی اگه میتونی برو لیزر خیلیییییی راحت میشی.والا هزینشم با اپیلاسیون یکیه فک نکنین گرونه.من هر ماهد۳۵۰ میدم فقط واسه بیکینی اپیلاسیون

من قبلا مرتب میرفتم اول ماهی یه بار
بعد کم کم شد دو ماهی یه بار
که یه اتفاق برام افتاد دیگه نتونستم برم طاقت دردم کم شد
ولی فوقالعاده موهام کم شدن

لیزر ک بهتر

برو لیزر کن خیلی خوبه

بهترین لیزره

از صبح درگیرش بودم خوبه انجام بده

اپلاسیون چی هست

درد داره ولی یکم راحت میشی

سوال های مرتبط