۵ پاسخ

واااای منم .... عین دیوونه ها شدم 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

من خود به خود از داخل جوش میارم دلم میخواد جیغ بزنم 😫 بدبخت شوهرم چیزی نمیگه دیگه

اره الان منم اینجوریمم ولی عیب نداره طبیعیه

آره طبیعیه منم بودم

اره الان اینجوریم ولی سعی میکنم به رویه خودم نیارم و خودمو مشغول کنم

سوال های مرتبط