واااای منم .... عین دیوونه ها شدم 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
من خود به خود از داخل جوش میارم دلم میخواد جیغ بزنم 😫 بدبخت شوهرم چیزی نمیگه دیگه
اره الان منم اینجوریمم ولی عیب نداره طبیعیه
آره طبیعیه منم بودم
اره الان اینجوریم ولی سعی میکنم به رویه خودم نیارم و خودمو مشغول کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.