۱۲ پاسخ

من از اول اینجوریم
الان خیلی بیشتر و بدتر شدم

منم جدیدا یکم گرسنه بشم عصبی میشم گریه میکنم
کلا زود عصبی میشم این روزا

من برعکس قبل الان اینجوریم خیلی حس بدیه و‌بیشتر دم غروب به بعد اینجورم🥲

منم اینجوری شدم چند روزه

اره من همینجوریم😓

منم خاهر منم
گریه میکنم ولی آروم شدم

منم همینطور منم همینطور 😭😭

عزیزم بهداشت اطرافتون روانشناس حتما داره رایگان برو چون داخل کلاس بارداری میگفتن این خلق وخو باعث افسردگی بعد زایمان میشه

تایپک های قبلمو نگا کنید شاید ب دردتون بخوره🦋🩵

من این چند روزه تو گهواره انقد خیانت دیدم رو شوهرم حساس شدم😂😂😂😂😂

من اوایل هورمونام قاطی بود الان بهترم شده

من برعكس🙃

سوال های مرتبط

مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی