دخترا میگم آب دور جنین خوبه!؟؟
بقیه چیزا چی

تصویر
۷ پاسخ

وزنش چند بود عزیزم؟
منم فردا سونو وزن دارم ۳۴ هفته و ۴ روز میشم

عزیزم من از موقع بارداریم دنبالت میکردم من زاییدم شما بارداری هموز؟
چ طولانی شد

ارع عزیزم خودشم زده دیگه همه چیز نرماله

والا دکتر بهتر از ما میفهمه

اره گلم خوبه

اب دور جنین کمتر۸ و بیشتر۲۰ رو میگن خوب نیست

اره خوبه همه چیزش

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترام مامان مامان دخترام ۵ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۶ ماهگی
مامان دوفندق وآرکان مامان دوفندق وآرکان ۹ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی