فرزندپروری
فرزندپروری
بچهاتایپک قبلم لطفا

۴ پاسخ

سلام من تایپکای قبلیتو خوندم بانو جان
تواگ میخای طلاق بگیری چرا دنبال توافقی هستی ابروشو ببر جلو فک فامیلش اینجوری مطمن باش بی سروصدا جدا شین میره ب همه میگ زنم خیانت میکرد ناجور بود بخاطر پیاماش خودتو زجر نده بنظرم هرچی امارشو داری برو پرینت بگیر تو دادگاه ب نفعته زرنگ باش بعد جداییتم خدا بزرگه برو کار کن مستقل شه عزیزم خونه پدرم سخته ب باباتم میتونی بگی از حیاط ی اتاق برات درس کنه اونجا بمونین دستت تو جیب خودت باشه، انشاالله ک خدا بهترینارو برات بخاد فقط قوی باش و قوی بمون😊🎈

حالا شاید سرش به سنگ بخوره دیده تصمیمت برای طلاق جدیه . از فرصت استفاده کن حضانت بچه و حق طلاق و نفقه رو بگیر ازش ‌.تو که راحت میتونی ببینی بازم لغزش داره یا نه .اگه دیدی من بعد بازم خطا رفت اونوقت تصمیتو جدی کن . فعلا پله پله پیش برو تا بتونی حق و حقوقتو بگیری

عزیزم تو ام لطفا تاپیکای قبلتو جواب بده این همه ادم برات وقت میذارن کامنت میذارن ده درصدشو شاید جواب داده باشی من خودم زیاد گذاشتم ولی دیدم جواب ندادی پاک کردم

عزیزم برنامه ولد چیه میشه برام توضیح بدی

سوال های مرتبط