۵ پاسخ

وقتی این همه نظر میزاریم و ب هیچکدوم توجه نمیکنی چ نیازه میپرسی
خودت هرکار میکنی بکن خب

به نظر من، بگو من تا وقتی حق و حقوقم رو قانونی ندی و تعهد ندی نمیام ولی بیا بچه رو ببر چون تو که شرف نداری بگی بچه ی م خرجی داره ، یه پولی براش ببرم و مسئولیت پذیر باشم به جای اینکه خرج زنای پولی کنم که البته چه بهتر دو روز دیگه مدرکی نداری که نفقه دادی

بیا بچه رو ببر من میخوام برم دنبال کار با بچه نمیتونم ، میخوام مستقل باشم

اینجوری هم غیر مستقیم بهش میگی پول بزن برا بچه ، هم اینکه از لجش دیگه بچه رو نمیبره چون میدونه ببره تو میری سر کار

ایشالا که همین روزا آشتی میکنی میری سر زندگیت هم تو دلته بری هم خانوادت هم شوهرت
خوش بخت باشی

پیام بده وظیفشه برای بچت پول بزنه

درخواستمو قبول کن

سوال های مرتبط