۴ پاسخ

شیر اسهال میکنه ن یبوست
ن من از ۱۱ ماهگی دادم کیلویی
اب لازم نیس

من میدم تاحالا یبس نشده

اره اب اضافه کنی حتما از مقدار کم شروع کن بهش بده ک دلدرد نشه مثلا اگه یک لیوان شیر میریزی یک لیوان هم اب بریز که رقیق شه و بجوشون بعد در حد ۶۰ـ۹۰ سی سی بهش بده بخوره
با شیرگاو ک یبوست نمیشن ممکنه اسهال شن

چرا باید همچین شیر سنگینی بدی ب یک کودک ۱۳ ماهه؟!ک فکر ییوستم باشی😐

سوال های مرتبط

مامان دوردونه 😘 مامان دوردونه 😘 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زینب 💖 زهرا مامان زینب 💖 زهرا ۳ ماهگی