شیر اسهال میکنه ن یبوست
ن من از ۱۱ ماهگی دادم کیلویی
اب لازم نیس
من میدم تاحالا یبس نشده
اره اب اضافه کنی حتما از مقدار کم شروع کن بهش بده ک دلدرد نشه مثلا اگه یک لیوان شیر میریزی یک لیوان هم اب بریز که رقیق شه و بجوشون بعد در حد ۶۰ـ۹۰ سی سی بهش بده بخوره
با شیرگاو ک یبوست نمیشن ممکنه اسهال شن
چرا باید همچین شیر سنگینی بدی ب یک کودک ۱۳ ماهه؟!ک فکر ییوستم باشی😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.