خانما شما از کی به بچه هاتون مای بیبی شماره ۲ بستین

۹ پاسخ

یک هفتس میبندم
بستگی ب سایز بچه داره

من دخترم چهل روزشع حس میکنم یک بهش تنگه جاش میمونه ولی چاره ای ندارم دو بسته هنوز از یک مونده باید تمومش کنم

هنوز نبستم دخترم ۷۹روزشه🫠تا ۶۰روزگی ۰میبستم الانم ۰میشه ببندم ولی اندازه اندازس گنا داره🫠

من الان 2میبندم

از چهل روزگی تقریبا، یک و دو زیاد فرق ندارن با هم

دیگه وقتی میبینی یک تنگه دو ببند

بستگی ب وزن بچه داره از ۵ کیلو دیگ باید ۲ ببندیم

بستگی ب وزن هربچه داره من هنوز ۱ میبندم

من ی هفته است دو میبندم دخترم ۵۳روزشع

سوال های مرتبط

مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی