یک هفتس میبندم
بستگی ب سایز بچه داره
من دخترم چهل روزشع حس میکنم یک بهش تنگه جاش میمونه ولی چاره ای ندارم دو بسته هنوز از یک مونده باید تمومش کنم
هنوز نبستم دخترم ۷۹روزشه🫠تا ۶۰روزگی ۰میبستم الانم ۰میشه ببندم ولی اندازه اندازس گنا داره🫠
من الان 2میبندم
از چهل روزگی تقریبا، یک و دو زیاد فرق ندارن با هم
دیگه وقتی میبینی یک تنگه دو ببند
بستگی ب وزن بچه داره از ۵ کیلو دیگ باید ۲ ببندیم
بستگی ب وزن هربچه داره من هنوز ۱ میبندم
من ی هفته است دو میبندم دخترم ۵۳روزشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.