من سه شنبه هفته قبل ،بیمارستان صارم انجام دادم ۸میلیون.
همین الان ۲۲۴۰۰ دادم آمینو 😭 تازه دکتر دستمزد هم میگیره
عزیزم خودت رفتی ازمایش یا دکترت نوشت
دکتر به من چیزی نگفت برم یا نه
من قبل عید ۵۵۰۰ دادم واسه انومالی ولی الان ۸ شده
آنومالی همون قیمت ان تی هست
من ۹ م دادم
کواد مارکر چیه
من انومالی ازاد دارم ۴ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.