سلام مامان چرا ازمایش غربلگری باید وزنتو بگی ب ازمایشگاه

۶ پاسخ

ک ببینن بیشتر از ۹۰ باشی سونو واژینال انجام بدن

وااا چرا از من نپرسید پس

وزن مهمه منم نمیدنم چرا

سلام واقعا ؛ نمیدونستم

حتماً لازمه عزیزم

🤔🤔🤔نميدونستم

سوال های مرتبط